Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ами добре даже съм разглабял кутията и всичко вътре е наред смисъл няма блокирали части даже сменях всички семеринги и двата бронзови пръстена сичко е направено по учебник ама тя и преди разглабянето пак си беше така
    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

    Comment


    • Двете следи при рязък старт с отворен диференциал са от:

      1) правия волан при потеглянето
      2) приблизително еднаквото сцепление на двете задвижващи гуми в момента на потеглянето
      3) многото въртящ момент от ДВГ-то при рязкото потегляне
      * 3-те условия трябва едновременно да са изпълнени

      С отворен диф при опит за рязко потегляне с едната гума на асфалт, а с другата на лед, потегляне не се осъществява.

      Ей пичове, щях да забравя... http://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI ...37-ма година

      П.П: Колегите с 33 4х4 минават отвсякъде, а колегите с интеграле трансмисия печелят шампионати
      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 23:20.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • секси, колата е на един булевард на който трудно ще сваля колелото без да бъда блъснат/прегазен/убит и е 20 под нулата с вятъра ... така че, ако обичаш ела да ми я завиеш

        мисля да обезопася полуоската и с предно дясно двигателно колело да се дотътря до каналче на топло
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Тишо, забрави да кажеш какво лепило за резби ползваш. предполагам че е ВЮРТ.
          Крис, обади се на някой френд с въже.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Крис, на тоя клип 155-цата след рампата се движи само по инерция и стънтмена и да дава газ ще върти само гумата без сцепление (при теб левия фланец на скоротите без полуоска), ма не пречи да пробваш, ако някак обезопасиш откачената.
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
              Тишо, забрави да кажеш какво лепило за резби ползваш. предполагам че е ВЮРТ.
              Крис, обади се на някой френд с въже.
              Ако бях казал марката сега и Бончо щеше да е писал в темата

              п.с. точно с ВИУРТ си лепих болтовете аз
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • Такива лепила има на Вюрт, Локтайт, Лики моли и още няколко фирми.
                На цвят, мирис и вкус си приличат доста, защото са по принцип едно и също.
                Има обаче за много неща: за резби, против саморазвиване; за резби-като уплътнение; за обиране на луфт при разбити легла и оси на лагери, за уплътнение на прецизни повърхности и пр.
                Трябва да четете добре какво пише на тубичката, защото класическото лепило за резби, колкото и твърдо да е, като го нагрееш до 150 градуса омеква и болта се развива нормално.
                Тия за лагерите, както и херметиците, като ги нагрееш, още повече се втвърдяват и нямат отвиване.
                Така, че: умната
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Вие ме убихте с тия полуоски. Аз Никога не съм ползвал лепило за резби при стягане на полуоската и никога не е падала полуоска, нито на моя кола, нито на клиентска. Кво става и как става не знам.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Вие ме убихте с тия полуоски. Аз Никога не съм ползвал лепило за резби при стягане на полуоската и никога не е падала полуоска, нито на моя кола, нито на клиентска. Кво става и как става не знам.
                    Ей сега ще те светна, как става!
                    Вариянт едно:
                    Сваля, келеша полуоските, но не почиства шестограма на болтовете преди да ги отвие. После, като повлече в главата, няма как да го стегне добре.
                    Вариянт две:
                    Шестограма или лимбуса му е къс, а гореупоменатия не е научен от баща му нито да се напъва, нито да си сложи удължител и болта си остава хлабав
                    Вариянт три:
                    Взима нашия герой полуоската както си е с калта и тогава както и да я стяга, тя след известно време ще изхвърли боклука и пак ще се окаже , че е хлабава.
                    Вариянт четри:
                    Комбинация от горните!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Ей сега ще те светна, как става!
                      Вариянт едно:
                      Сваля, келеша полуоските, но не почиства шестограма на болтовете преди да ги отвие. После, като повлече в главата, няма как да го стегне добре.
                      Вариянт две:
                      Шестограма или лимбуса му е къс, а гореупоменатия не е научен от баща му нито да се напъва, нито да си сложи удължител и болта си остава хлабав
                      Вариянт три:
                      Взима нашия герой полуоската както си е с калта и тогава както и да я стяга, тя след известно време ще изхвърли боклука и пак ще се окаже , че е хлабава.
                      Вариянт четри:
                      Комбинация от горните!
                      Ясно. Аз най-често работя с пневматичен гайковерт.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Бате Иво вярваш ли никога не съм допускал нощо от гореспоменатото понеже съм така да се каже леко махнат и даже винаги съм бил един такъв дет къса резбите а за мрасотията съм научен че на чисто се рабооти наи добре и с каквото и да се занимавам го почиствам много добре с препарати или каквото е нужно и за всеки случеи го минавам с мокра кърпичка
                        незнам с тез полуоски винаги съм имал проблеми
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • Ами отговора е много прост.
                          Тоя преди тебе нещо е сгрешил.
                          Такъв проблем с отвиване на болтовете на вътрешното каре съм имал с едно Поло преди двайсетина години.
                          Оказа се, че тоя преди мене е сменил болтовете. Те бяха 6.8, тоест меки. С такива не може да стегнеш полуоски.
                          Другото е, че може да са повлекли резбите.
                          За това аз съм много против завиването с гайковерт на каквото и да било по колата.
                          Много малко са хората, които го използват само за фиксиране, а после на ръка да дозатегнат, колкото трябва.
                          Боби не го слушай, какви ти ги говори!
                          Гледал съм го. Той си врътка с гайковера, ама никога не го слага на макс.
                          За отвиване- отвивай колкото ти душа иска.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • И на мен ми се е откачала полуоска откъм скоростите когато карах 33, но след като я стегнах както трябва забравих за нея. Момчета трябва яко стягане и повече няма проблеми. Винтовете са високоякостни и със ситна резба, лепило никога не ми се е налагало да ползвам .
                            На 75та винтовете са същите, но с 10 мм по-дълги, дори и с големия мотор никога не е имало помен от саморазвиване. И аз ги тряскам с гайковърта, няма проблеми с това като свикнеш да работиш с този инструмент можеш да се ориентираш по звука кое колко е стегнато. Същото като при набиване на лагери, когато е до долу сменя звука
                            А това за двете следи при потегляне, според мен е защото е много лека колата такова нещо като полу-шпер няма , все едно малко бременна жена
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • Аве шофера ако му е тежък крака и някос от изброените по-горните причини е в сила се наблюдава явлението "аве ти ли лашна полуоската----- ми не -------споглеждане и общ коментар------ тоя как е карал така!" Обаче на мен ми се е случвало само на преднярки! И определено съм с 8 раце, преди разхлабване на вапросните шестограми или каквато е главата да има освен почистване и леко причукване със саветника да се знае ,че всичко е влезнало до край и където трябва!
                              90 2.5 V6
                              Croma 1.9 multijet

                              Comment


                              • тая история е стандартна. от много завиване и развиване на резбата и се такова мамата и винтовете се саморазвиват. лечението е по-дълги винтове и гайки отзад.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X